.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
محور سوادکوه باز حادثه آفرید

شمال نیوز: رئیس جمعیت هلال احمر سوادکوه گفت: در برخورد نیسان و زانتیا که در منطقه دوآب محور سوادکوه رخ داد، چهار نفر زخمی شدند.
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، جهانگیر آذری شامگاه جمعه در بازدید از پایگاه‌های امدادی محور سوادکوه از وقوع تصادف بین خودروی نیسان وانت و زانتیا در این محور خبر داد و گفت: این دو خودرو، پنج سرنشین داشتند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه به منطقه جغرافیایی وقوع این حادثه اشاره کرد و یادآور شد: دو کیلومتر بعد از پادگان دوآب به سمت شمال، منطقه وقوع این حادثه بوده است.

وی از زخمی شدن چهار نفر در این تصادف خبر داد و خاطرنشان کرد: یک نفر به صورت سرپایی مداوا و سه نفر دیگر که با «ست نجات» جمعیت هلال احمر شهرستان سوادکوه رهاسازی شده بودند برای تکمیل معالجات به بیمارستان شهدای سوادکوه اعزام شدند.

آذری به حضور به موقع امدادگران پایگاه‌های امدادی گدوک و ارفع‌ده در محل این حادثه اشاره کرد و گفت: مصدومان این حادثه دچار شکستگی و خونریزی شده بودند که وضعیت عمومی آنان رضایت‌بخش بود.

آذری از ترافیک نیمه سنگین عصر روز جمعه در محور سوادکوه خبر داد و یادآور شد: امدادگران جمعیت هلال احمر در پایگاه‌های جوارم، ارفع ده، گدوک و دوگل با همکاری پلیس راه و اورژانس در این محور حضور فعال دارد. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.